پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119372
۵ گزينه روي ميز براي قضاوت دربي
تاریخ انتشار : 1393/08/05 11:32:34
نمایش : 1306
رئيس دپارتمان کميته داوران گفت: داوري براي قضاوت در دربي انتخاب مي شود که تجربه ۸-۷ ديدار قضاوت براي استقلال و پرسپوليس در طول فصل را داشته باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين عسگري در خصوص بازگشت محسن ترکي اظهار داشت: شيطنت نکنيد. ترکي نرفته بود که بخواهد بازگردد. او ۱۲-۱۰ سال است که قضاوت مي‌کند و از ناحيه زانو دچار مصدوميت شده بود. مدارک آن هم موجود است و هر کسي بخواهد آن را نشان خواهيم داد.

وي در مورد اينکه آيا او براي قضاوت در دربي بازگشته، تصريح کرد: به هيچ عنوان اينگونه نيست.

رئيس کميته داوران در مورد گزينه‌هاي قضاوت در دربي يادآور شد: هم‌اکنون نمي‌توانيم در مورد اين مسائل صحبت کنيم. احتمال دارد اگر داوري را برگزينيم در هفته چهاردهم قضاوتش خوب نباشد و آن موقع نمي‌‌توانيم او را کنار بگذاريم. آنچه که طبيعي است اين است که داوري در دربي قضاوت مي‌کند که ۸-۷ بازي براي سرخ‌پوشان در فصل سوت زده باشد.

عسگري يادآور شد: ما ۶-۵ داور داريم که تجربه قضاوت بازي‌هاي استقلال و پرسپوليس را در طول فصل دارند. جهانبازي، فغاني، اکبريان، صالحي و حق‌وردي از جمله اين افراد هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html